Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Coraz więcej niejasności robi się przy zwrotach jak klient pisze ze towar uszkodzony, a ma do dyspozycji tylko formularz zwrotu 😞 Proponuję wprowadzić dwa formularze coś na wzór jaki ma sklep allegr...
Czy możecie oddać do zwrotu - reklamacja formularz do wygenerowania w pdf ??? A najlepiej jak by klient mógł wybrać czy chce wymiany, naprawy czy odstąpienia !!!! Bo teraz trzeba pytać, prosić o przesłanie reklamacji 😞
W związku z tym, że: - niektóre przedmioty mogą ulec uszkodzeniu po okresie 90 dni od zakupu, a na ocenę kupujący ma tylko 90 dni - po 180 dniach od zakupu, nie ma możliwości otworzenia dyskusji ze s...
Ostatnio miałem okazje pisać kilka reklamacji na przesyłki. Standardowo robimy to bezpośrednio u przewoźnika dołączając pełnomocnictwo. Chcac uprościć sprawe ponieważ nadawcą tych przesyłek ( z przed...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Czy mozecie uporzadkowac temat z paragonami/fakturami oraz nazwami uzytkownika. Kupuje cos od loginu X, ktora de facto nazywa sie firma Y i firma Y wystawia paragon. Raz te paragony sa papierowe dołą...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Mam następujący pomysł: Allegro oferując swoją dedykowaną usługę dostawy, sygnowaną Allegro, ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia i wydaję rekompensate ze swojej strony, a nie jak jest teraz, prz...
Może nie jestem zorientowany ale Allegro nie ma opcji do złożenia reklamacji odnośnie naliczonych kosztów - przydała by się przy naliczonych opłatach zakładka - złóż reklamację. Moim zdaniem te dodat...
Ogólnie mówiąc to zauważyłem drobną komplikację przy składaniu i egzekwowaniu reklamacji, po zgłoszeniu problemu do sprzedającego, w tym wypadku Allegro, sympatyczny zespół zaproponował odesłanie nie...
W serwisie zakupowym pojawia się coraz więcej firm sprzedających bezpośrednio z zagranicy. Nie jest problemem sam zakup i czas realizacji ale ewentualny zwrot i reklamacje ponieważ zagraniczni sprzed...
Witam Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 ...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Coraz więcej niejasności robi się przy zwrotach jak klient pisze ze towar uszkodzony, a ma do dyspozycji tylko formularz zwrotu 😞 Proponuję wprowadzić dwa formularze coś na wzór jaki ma sklep allegr...
Czy możecie oddać do zwrotu - reklamacja formularz do wygenerowania w pdf ??? A najlepiej jak by klient mógł wybrać czy chce wymiany, naprawy czy odstąpienia !!!! Bo teraz trzeba pytać, prosić o przesłanie reklamacji 😞
W związku z tym, że: - niektóre przedmioty mogą ulec uszkodzeniu po okresie 90 dni od zakupu, a na ocenę kupujący ma tylko 90 dni - po 180 dniach od zakupu, nie ma możliwości otworzenia dyskusji ze s...
Ostatnio miałem okazje pisać kilka reklamacji na przesyłki. Standardowo robimy to bezpośrednio u przewoźnika dołączając pełnomocnictwo. Chcac uprościć sprawe ponieważ nadawcą tych przesyłek ( z przed...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Czy mozecie uporzadkowac temat z paragonami/fakturami oraz nazwami uzytkownika. Kupuje cos od loginu X, ktora de facto nazywa sie firma Y i firma Y wystawia paragon. Raz te paragony sa papierowe dołą...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Mam następujący pomysł: Allegro oferując swoją dedykowaną usługę dostawy, sygnowaną Allegro, ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia i wydaję rekompensate ze swojej strony, a nie jak jest teraz, prz...
Może nie jestem zorientowany ale Allegro nie ma opcji do złożenia reklamacji odnośnie naliczonych kosztów - przydała by się przy naliczonych opłatach zakładka - złóż reklamację. Moim zdaniem te dodat...
Ogólnie mówiąc to zauważyłem drobną komplikację przy składaniu i egzekwowaniu reklamacji, po zgłoszeniu problemu do sprzedającego, w tym wypadku Allegro, sympatyczny zespół zaproponował odesłanie nie...
W serwisie zakupowym pojawia się coraz więcej firm sprzedających bezpośrednio z zagranicy. Nie jest problemem sam zakup i czas realizacji ale ewentualny zwrot i reklamacje ponieważ zagraniczni sprzed...
Witam Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 ...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Coraz więcej niejasności robi się przy zwrotach jak klient pisze ze towar uszkodzony, a ma do dyspozycji tylko formularz zwrotu 😞 Proponuję wprowadzić dwa formularze coś na wzór jaki ma sklep allegr...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Czy możecie oddać do zwrotu - reklamacja formularz do wygenerowania w pdf ??? A najlepiej jak by klient mógł wybrać czy chce wymiany, naprawy czy odstąpienia !!!! Bo teraz trzeba pytać, prosić o przesłanie reklamacji 😞
W związku z tym, że: - niektóre przedmioty mogą ulec uszkodzeniu po okresie 90 dni od zakupu, a na ocenę kupujący ma tylko 90 dni - po 180 dniach od zakupu, nie ma możliwości otworzenia dyskusji ze s...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Ostatnio miałem okazje pisać kilka reklamacji na przesyłki. Standardowo robimy to bezpośrednio u przewoźnika dołączając pełnomocnictwo. Chcac uprościć sprawe ponieważ nadawcą tych przesyłek ( z przed...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Mam następujący pomysł: Allegro oferując swoją dedykowaną usługę dostawy, sygnowaną Allegro, ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia i wydaję rekompensate ze swojej strony, a nie jak jest teraz, prz...
Może nie jestem zorientowany ale Allegro nie ma opcji do złożenia reklamacji odnośnie naliczonych kosztów - przydała by się przy naliczonych opłatach zakładka - złóż reklamację. Moim zdaniem te dodat...
Ogólnie mówiąc to zauważyłem drobną komplikację przy składaniu i egzekwowaniu reklamacji, po zgłoszeniu problemu do sprzedającego, w tym wypadku Allegro, sympatyczny zespół zaproponował odesłanie nie...
W serwisie zakupowym pojawia się coraz więcej firm sprzedających bezpośrednio z zagranicy. Nie jest problemem sam zakup i czas realizacji ale ewentualny zwrot i reklamacje ponieważ zagraniczni sprzed...
Witam Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 ...
Nie ma co ukrywać, zrobienie zwrotu przez allegro to nie jest jednoznaczne i podpisane odstąpienie od umowy. Sprzedający musi udokumentować anulowanie paragonu/ faktury. Szczególnie w przypadku kontr...
Czy mozecie uporzadkowac temat z paragonami/fakturami oraz nazwami uzytkownika. Kupuje cos od loginu X, ktora de facto nazywa sie firma Y i firma Y wystawia paragon. Raz te paragony sa papierowe dołą...
Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi p...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ Pragnę zauważyć, że system odstąpienia od umowy (zgłaszania "zwrotów") ma pewną istotna wadę, a mianowicie ogranic...
Mam następujący pomysł: Allegro oferując swoją dedykowaną usługę dostawy, sygnowaną Allegro, ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia i wydaję rekompensate ze swojej strony, a nie jak jest teraz, prz...
Insynuowanie klientowi, że może oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną po 14 dniach jest strzałem w kolano sprzedawcy. Bardzo często w tym czasie klient nawet nie zdążył wysłać sprzętu, albo dopiero co...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Ostatnio miałem okazje pisać kilka reklamacji na przesyłki. Standardowo robimy to bezpośrednio u przewoźnika dołączając pełnomocnictwo. Chcac uprościć sprawe ponieważ nadawcą tych przesyłek ( z przed...
Może nie jestem zorientowany ale Allegro nie ma opcji do złożenia reklamacji odnośnie naliczonych kosztów - przydała by się przy naliczonych opłatach zakładka - złóż reklamację. Moim zdaniem te dodat...
Czy możecie oddać do zwrotu - reklamacja formularz do wygenerowania w pdf ??? A najlepiej jak by klient mógł wybrać czy chce wymiany, naprawy czy odstąpienia !!!! Bo teraz trzeba pytać, prosić o przesłanie reklamacji 😞
Ogólnie mówiąc to zauważyłem drobną komplikację przy składaniu i egzekwowaniu reklamacji, po zgłoszeniu problemu do sprzedającego, w tym wypadku Allegro, sympatyczny zespół zaproponował odesłanie nie...
W serwisie zakupowym pojawia się coraz więcej firm sprzedających bezpośrednio z zagranicy. Nie jest problemem sam zakup i czas realizacji ale ewentualny zwrot i reklamacje ponieważ zagraniczni sprzed...
Witam Jako że robię dużo zwrotów do sprzedawców, zaczęły się problemy. Otóż po zgłoszeniu zwrotu i odesłaniu przedmiotu nie wszyscy sprzedający pamiętają o tym żeby zwrócić pieniądze. Przez to na 10 ...
W związku z tym, że: - niektóre przedmioty mogą ulec uszkodzeniu po okresie 90 dni od zakupu, a na ocenę kupujący ma tylko 90 dni - po 180 dniach od zakupu, nie ma możliwości otworzenia dyskusji ze s...
Nie ma co ukrywać, zrobienie zwrotu przez allegro to nie jest jednoznaczne i podpisane odstąpienie od umowy. Sprzedający musi udokumentować anulowanie paragonu/ faktury. Szczególnie w przypadku kontr...